Strona główna | Jury
POZNAJ JURY
Jurorzy konkursu EVA to doświadczeni eksperci z branży rekalmowej i eventowej.
Poznaj nasze Jury i dowiedz się, kto decyduje o przyznaniu nagród na EVA w 2025 r.
Magda to Advocacy Brand Manager L’Oréal Paris największej marki kosmetycznej na świecie. Jeśli kojarzycie moment, w którym Julia Wieniawa idzie na wybiegu w Paryżu obok Kendall Jenner, to mniej więcej jej sprawka. Wiedze buduje od ponad 10 lat pracą dla światowych marek beauty & fashion. Zaczynała jako PR-owiec, by potem rozbudować swoje portfolio o spektakularne projekty, o których się mówi w całej Polsce. Wielkie eventy dla influencerów, dla konsumentów, aktywacje z influencerami i celebrytami to jej codzienność. Sprawia, że niemożliwe staje się możliwe, ale na cuda trzeba chwilę poczekać.
advocacy brand manager, L’Oréal Paris
Ekspertka w obszarze business development i mediów z doświadczeniem w branży rozrywki, gamingu i subskrypcji. Obecnie odpowiadam za rozwój współprac licencyjnych dla gry World of Tanks, wcześniej m.in. w Warner Bros. Discovery i Disney. Realizowałam nagradzane kampanie (HBO Max, The Last of Us, House of the Dragon oraz Effie dla Disneya), zarządzałam marką Marvel w CEE. Jurorka Effie i Emmy Awards, mentorka start-upów i młodych talentów. Absolwentka SGH, studiowałam także produkcję filmową w Łódzkiej Szkole Filmowej.
Event managerka, copywriterka i ekspertka w obszarze komunikacji. Organizuje eventy stacjonarne (od małych po masowe), online i hybrydowe, w których skupia się przede wszystkim na człowieku i projektowaniu doświadczeń. Zwyciężczyni konkursu CMO Awards 2024 w kategorii Event Architect. Prowadzi złożone projekty marketingowe. Projektuje i wdraża strategie, zwłaszcza w obszarze komunikacji zewnętrznej i social media. Zwolenniczka podejścia human2human i komponowania wartościowych treści, które budują relacje. Od 7 lat związana z ING Hubs Poland.
communications & marketing centre of expertise, ING Hubs Poland
Event managerka z kilkuletnim doświadczeniem w planowaniu i realizacji wydarzeń firmowych. W firmie Johnson & Johnson współtworzyła konferencje i szkolenia medyczne oraz organizowała wyjazdy integracyjne. Obecnie w Banku Millennium kompleksowo zarządza eventami bankowymi (w tym np. konferencje, szkolenia, celebracje) – od briefu i analizy ofert, przez wybór lokalizacji, techniki, scenografii i oprawy wizualno-artystycznej, po finalne rozliczenie. Współpracuje z agencjami, podwykonawcami i zespołami wewnątrz struktur banku. Lubi adrenalinę, różnorodność projektów i energię pracy z ludźmi. Prywatnie fanka brydża i przyszła motocyklistka.
ekspert ds. organizacji eventów, Bank Millennium
Od ponad 15 lat związana z branżą marketingową, w szczególności z obszarem mediów i eventów. Zdobywała doświadczenia po stronie klienta, wydawcy i agencji, m.in. w Grupie Freundschaft, RAS Polska, Infor Biznes. Od 2019 r. przez dwie kadencje pełniła funkcję członkini zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR. Jest autorką publikacji i wystąpień na konferencjach branżowych. W 2020 i 2025 r. roku odebrała nagrodę Osobowość Roku - Agencje Eventowe MP Power Awards, od 2022 r. jest jurorką w tym konkursie, jak również w konkursie niezależnej kreacji Kreatura oraz Event Visionary Awards. Wraz z agencją, w ciągu minionych 4 lat zdobyła ponad 60 polskich i zagranicznych nagród branżowych, w tym w 2024 podwójny tytuł Agencji Eventowej Roku - wg Media Marketing Polska oraz MP Power Awards, a także jako jedyna agencja z Europy otrzymała złoto w kategorii Live Communication Agency w międzynarodowym konkursie Eventex.
dyrektorka marketingu, Live Age
Od niemal 20 lat współtworzy branżę eventową w Polsce. Jest Dyrektorem Kreatywnym w agencji PLEJ, gdzie odpowiada za kreację wydarzeń dla czołowych marek, czasem łącząc rolę twórcy i producenta. Specjalizuje się w projektach wykorzystujących nowoczesne technologie i silne koncepty kreatywne. Laureat tytułu Kreatywny Roku Branży Eventowej 2023. Jego projekty były wielokrotnie nagradzane w Polsce i za granicą. Szczególne miejsce w jego pracy zajmują działania z zakresu CSR.
event creative director, Plej
Od ponad dekady rozwija się w branży kreatywnej, łącząc doświadczenie zdobyte w Polsce i Wielkiej Brytanii. Absolwentka kierunku TV & Live Events Production na University of the Arts London. Od 2020 roku współtworzy koncepty i scenariusze dla kluczowych klientów Imagine Nation, a w 2024 roku zainicjowała i rozwinęła w strukturze agencji Dział Lifestyle, który dziś stanowi jeden z ważnych filarów zespołu kreacji. W pracy stawia na wyraziste idee, estetyczną spójność i silne osadzenie projektów w aktualnych trendach. Czerpie inspiracje z mody, designu, fotografii i sztuki. Współpracowała m.in. z markami takimi jak Coca-Cola HBC, Philip Morris Polska, Samsung, Armani, Maybelline, Kerastase, Sephora, Omoda.
dyrektorka kreatywna, Imagine Nation
Z branżą eventową związana od blisko 20 lat. Z wykształcenia magister biznesu. Od 2016 roku współtworzy rozwój Labo. Odpowiada za kompleksową koordynację realizacji scenograficznych dla klientów na rynkach krajowych i międzynarodowych – od koncepcji, przez produkcję, aż po finalną realizację.
Znana z doskonałej organizacji pracy, uważności na detale i umiejętności budowania relacji. Łączy strategiczne myślenie z dbałością o szczegóły. Ceni partnerską współpracę, skuteczną komunikację i klarowność działań. W pracy stawia na jakość, spójność wizji oraz efektywność – zarówno w procesie twórczym, jak i wykonawczym.
dyrektor ds. sprzedaży, Labo Pracowni Scenografii
KATEGORIA
KATEGORIA
Założycielka jednej z wiodących agencji eventowo-komunikacyjnych w Polsce – Allegro Brand Experience Agency, działającej od 33 lat. Zarządza interdyscyplinarnym zespołem specjalistów z obszarów kreacji, event marketingu, digitalu i strategii komunikacji. Firma realizuje ponad 200 projektów rocznie – offline, online i hybrydowo – dla marek takich jak Netflix, Coca-Cola, ING, Mastercard, McDonald’s, TikTok czy T-Mobile.
Od lat aktywnie działa na rzecz rozwoju branży eventowej – współzałożycielka Klubu Agencji Eventowych przy SAR, współautorka Kodeksu Dobrych Praktyk. Jurorka w konkursach Effie Awards Poland, MP Power Awards i KTR. Laureatka licznych nagród branżowych. Absolwentka SGH i programu Harvard Business School Executive Education. Mentorka i członkini społeczności LiderShe.
founder & owner, Allegro Brand Experience Agency
20-letnie doświadczenie w branży, w dziedzinach komunikacji, mediów, innowacji i eventów oraz działań niestandardowych. Zarządzał m.in. polskim oddziałem globalnej firmy Posterscope, będącej częścią międzynarodowej grupy Dentsu Inc. Obecnie odpowiedzialny za Madogz Events, jako Head of Events/Experience, część grupy Madogz. Pracował dla wielu największych marek w Polsce, prowadził i nadzorował projekty zarówno w kraju, jak i za granicą. Miłośnik innowacji i technologii oraz ich praktycznego wykorzystania w działaniach marketingowych. Współtwórca m.in. Dentsu Maker Lab, czy IDA (Instore Data Analyzer) odpowiedzialny za komercjalizację rozwiązań technologicznych w ramach shopper czy event marketingu.
head of experience, Madogz
Z branżą eventową związany od 2009 roku. Zarządza jednym z najaktywniejszych działów eventowych w Polsce – firma realizuje ponad 280 wydarzeń rocznie. Członek zarządu Klubu Agencji Eventowych przy SAR. Jego projekty zdobywały nagrody w krajowych i międzynarodowych konkursach branżowych. Wierzy, że dobrze zaprojektowany event powinien realizować cele klienta i jednocześnie generować silne emocje u uczestników.
wiceprezes zarządu El Padre
Ekspertka z ponad 12-letnim doświadczeniem w branży event marketingu. Od trzech lat jest częścią zespołu Brand Experience w agencji 180heartbeats + Jung von Matt, gdzie realizuje wielokanałowe projekty dla marek takich jak Converse, Red Bull, YouTube, Vogue czy Unilever. Tworzyła i produkowała wydarzenia m.in. dla Roche, Vectra, Viasat World, Hines, TVP, A+E Networks czy AstraZeneca. Odpowiada za kompleksową produkcję, zarządzanie budżetami i procesami kreatywnymi. Współautorka kampanii nagradzanych w MP Power Awards oraz KTR. Skupia się na tworzeniu wydarzeń, które budują silne doświadczenie marki, angażują odbiorców i przekładają się na konkretne efekty biznesowe. Socjolożka, pasjonatka gravela z zacięciem do pisania.
senior event manager, 180heartbeats + JUNG v MATT
Specjalizuje się w realizacji technologicznej największych wydarzeń muzycznych, kulturalnych i komercyjnych w Polsce. Od ponad dekady działa w branży eventowej, odpowiadając za planowanie, koordynację i nadzór nad wszystkimi aspektami technicznego wsparcia wydarzeń.
W ostatnich latach współodpowiadała za produkcję techniczną m.in.: Beksiński.Live multimedialnego koncertu inspirowanego twórczością Zdzisława Beksińskiego (nagroda Bea World 2024), Taco Hemingway – trasa „1-800 Oświecenie”, Grubson – 20 lat na scenie, Red Bull SoundClash 2024, Ceremonia otwarcia i zamkniecia III Igrzysk Europejskich, Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu, a także szeregu wymagających realizacji gal i eventów specjalnych.
W 2022 roku została uhonorowana tytułem MP Power 12 jako jedna z liderek branży technicznej. Projekty, w które się angażuje, zdobywają uznanie w Polsce i na arenie międzynarodowej.
dyrektorka ds. produkcji eventowych, VES
Od ponad 11 lat związana z agencją endorfina events. Od lipca 2020 skupiała się na rozwoju biznesu, rozwijaniem kolejnych gałęzi działania agencji i zdobywaniem nowych projektów. Od stycznia 2025 roku zarządza operacyjnie całą korporacyjną częścią biznesu endorfina events, m.in eventami B2B, B2C, experiential marketingiem, eventami telewizyjne, BTL oraz influencer marketingiem.
operations director w endorfina events
Jest odpowiedzialny za kontakty z klientami agencji, prace koncepcyjne i kreatywne oraz produkcję i realizację. Doświadczenie eventowe zbudował na bazie pracy w takich agencjach jak EMLAB i El Padre, gdzie zapoznał się z eventem na każdym szczeblu realizacji.
Realizował krajowe i zagraniczne projekty m.in. dla Google, YouTube, Grupa OLX, Maxi Zoo, JTI, Bank PKO BP, ShowMax, Netflix, Kubara, Resibo i wielu innych.
Prywatnie tata sięgający po gwiazdkę z nieba dla swojej córeczki i synka, fan polskiej muzyki hip hopowej i nowych technologii. Twierdzi, że człowiek dzięki byciu ojcem może świetnie funkcjonować bez snu, co w tej branży jest ogromnym atutem.
head of production, Get Louder
Odpowiada za całościową komunikację zewnętrzną firmy, w tym działania z mediami oraz konsumentami.
Kierowała również projektem edukacyjnym skierowanym do młodych osób, dotyczącym AI i nowych technologii, który marka zainicjowała w zeszłym roku. Dołączyła do Coca-Cola Poland Services w marcu 2022 roku. Wcześniej była już związana z systemem firm Coca-Cola – przez trzy lata pełniła funkcję kierownika ds. komunikacji zewnętrznej w Polsce i krajach bałtyckich w dziale ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju w Coca-Cola HBC. Odpowiadała przede wszystkim za relacje z mediami, konsumentami oraz rozwój nowych kategorii w portfolio marki. Ponadto rozwijała program dla ambasadorów firmy na LinkedInie.
dyrektorka komunikacji korporacyjnej,
Coca-Cola Polska
Współwłaściciel OTAKO.media, twórca zaplecza technologicznego OTAKO.studio i wozu transmisyjnego OTAKO.stream. Od ponad 10 lat aktywnie działa w branży eventowej, specjalizuje się w realizacji dźwięku na żywo, rejestracjach studyjnych oraz integracji systemów multimedialnych na potrzeby produkcji koncertów, konferencji, wydarzeń hybrydowych i transmisji online. W pracy łączy wiedzę techniczną z partnerskim podejściem.
współwłaściciel, OTAKO.media
Event Managerka odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii wydarzeń w Europie Środkowo-Wschodniej w Netflixie. Organizuje niezapomniane doświadczenia, które stanowią kluczowe elementy kampanii marketingowych i PR, oraz kształtuje strategię dla momentów wewnętrznych i zarządza wydarzeniami B2B. Wprowadza innowacyjne i inspirujące pomysły, aby wzmocnić rozmowy o tytułach, talentach i marce Netflix.
events manager, CEE, Netflix
Absolwent Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej, Harvard Business School, Columbia University, Oxford Business School oraz CIM – Chartered Institute of Marketing. Z marketingiem związany od ponad 20 lat. Doświadczenie zdobywał w korporacjach międzynarodowych, takich jak Tech Data, Toshiba, a od ponad dekady w Dell Technologies, gdzie tworzy i realizuje strategie marketingowe w Polsce i krajach centralnej Europy. Laureat wielu prestiżowych konkursów i plebiscytów, w tym aż 7-krotny laureat ogólnopolskiego konkursu Dyrektora Marketingu Roku, a także GRAND PRIX za rok 2023. Nagrodzony MP Power Awards 2024 w kategorii Power People branży eventowej. Entuzjasta i propagator golfa, założyciel Polskiej Ligi i Akademii Golfa IT, która wyszkoliła przez 7 lat ponad 450 dyrektorów i managerów IT w Polsce. Od 2024 roku prowadzi także inicjatywę CMO Golf Academy – już ponad 100 osobową golfową społeczność dla dyrektorów marketingu, PR i komunikacji.
head of marketing Poland, Dell Technologies
Ekspert z ponad 17 – letnim doświadczeniem w obszarze komunikacji korporacyjnej, relacji z mediami, social media, organizacji eventów wewnętrznych i zewnętrznych. Dyrektor ds. komunikacji EY Polska. Wcześniej PR manager Banku Pekao S.A., gdzie odpowiadał za relacje mediami. Projektował i wdrażał kilkanaście strategii komunikacji, brał udział w organizacji ponad 100 eventów od małych kilkunastoosobowych, po wydarzenia na ponad 2000 osób. Obecnie koncentruje się na integracji działań komunikacyjnych z marketingiem i sprzedażą.
head of brand & communication, EY Polska
Lider stojący za spektakularnymi przedsięwzięciami, takimi jak historyczne lądowanie Łukasza Czepieli na helipadzie Burj Al Arab w Dubaju. Współtwórca ikonicznych wydarzeń, m.in. Red Bull Skoki w Punkt, Red Bull Konkurs Lotów oraz Red Bull X-Fighters Super Session — widowiska, które pożegnało Stadion X-lecia w 2008 roku.
Ekspert łączący kompetencje z obszarów event, partnerships, sport management – wierzący w połączenie odważnej wizji i wiarygodności z profesjonalną egzekucją i mierzalnymi wynikami efektów marketingowych.
"Wierzę, że polska branża eventowa dojrzewa i zasługuje na platformę, która w sposób rzetelny i ambitny promuje najlepsze praktyki. Chcę wspierać tę zmianę – dzieląc się swoim doświadczeniem, ale też ucząc się od zaangażowanych twórców i klientów, którzy dziś podnoszą poprzeczkę jeszcze wyżej. Jestem pewien, że EVA Awards będzie przestrzenią, gdzie spotykają się odwaga, pasja, profesjonalizm i wizja – a to właśnie są wartości, które mnie inspirują."
national sport marketing manager, Red Bull
EMMA AWARDS '24
NA SKRÓTY
EVA -Event Visionary Awards - konkurs doceni w eventach zarówno strategiczne podejście do budowania, wzmacniania i promocji marki, jak również kunszt i kreatywność ich realizacji. Zauważymy także innowacje oraz zasługujący na wyróżnienie kraft.
ORGANIZATOR
Copyright @ 2025 EVA | Polityka prywatności
Realizacja: Wytwórnia Marketingu dla VFP Communications Ltd Sp. z o.o.
VFP Communications Ltd. Sp. z o.o.ul. Idzikowskiego 16, 00-710 Warszawa tel.: 22 514 65 00;
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
numer KRS 0000038991; NIP: 587-020-04-12;
Wysokość kapitału zakładowego 180 000 zł