Strona główna | Idea konkursu

Nagrodzeni >   

ZWYCIĘZCY KONKURSU EVA 2025

NAGRODZENI

Do pierwszej edycji konkursu EVA 2025 zgłoszone zostało 40 prac w dwóch głównych kategoriach: Kreatywność i efketywność oraz Craft.

 

W czasie obrad, jury przyznało łącznie 11 wyróżnień i 5 nagród głównych.

 

Twoja agencja otrzymała nagrodę? Pobierz grafikę i pochwal się nią w SoMe GRAFIKI

 

Poznaj zwycięzców. 

 

 

WYRÓŻNIENIE

Efektywność i kreatywność - Eventy korporacyjne (B2B & B2I) - Event firmowy

Imagine Nation

Klient: Grupa Żywiec

Marka: Grupa Żywiec

Tytuł pracy: Grupa Żywiec - Nowy sezon Ż


 

NAGRODA GŁÓWNA

Efektywność i kreatywność - Eventy korporacyjne (B2B & B2I) - Event firmowy

El Padre

Klient: Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska

Tytuł pracy: Rozmowy pod znakiem Centaura


 

WYRÓŻNIENIE

Efektywność i kreatywność - Eventy korporacyjne (B2B & B2I) - Konferencja lub kongres, targi

Polymus

Klient: HP Inc Polska

Marka: HP

Tytuł pracy: Gala HP "The Future is Now"


 

WYRÓŻNIENIE

Efektywność i kreatywność - Eventy korporacyjne (B2B & B2I) - Konferencja lub kongres, targi

El Padre

Klient: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

Marka: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

Tytuł pracy: II Festiwal Polskiej Żywności #KupujŚwiadomie


 

WYRÓŻNIENIE

Eventy korporacyjne (B2B & B2I) - Konferencja lub kongres, targi

Targi w Krakowie

Tytuł pracy: 30. Międzynarodowe Targi Stomatologiczne KRAKDENT


 

WYRÓŻNIENIE

Efektywność i kreatywność - Eventy brandowe (B2C) - Premiera rynkowa

Plej

Klient: KIA Polska

Marka: KIA EV9

Tytuł pracy: Premiera KIA EV9


 

NAGRODA GŁÓWNA

Efektywność i kreatywność - Eventy brandowe (B2C) - Premiera rynkowa

180heartbeats + Jung v. Matt

Klient: Orbico

Tytuł pracy: Converse Edge of Style Runway


 

WYRÓŻNIENIE w kategorii efektywność i kreatywność -Eventy brandowe (B2C) - Brand activation

Allegro Brand Experience Agency

Marka: Netflix i Orange

Tytuł pracy: Partnerstwo Orange i Netflix – Strefa na Open'er Festival


 

WYRÓŻNIENIE

Efektywność i kreatywność - Eventy brandowe (B2C) - Brand activation

Polskie Porty Lotnicze S.A., The Walt Disney Company (Polska)

Marka: Lotnisko Chopina w Warszawie

Tytuł pracy: Dzień Gwiezdnych wojen na Lotnisku Chopina


 

NAGRODA GŁÓWNA

Efektywność i kreatywność - eventy brandowe (B2C) - Brand activation

Endorfina Events

Klient: McDonald's Polska

Tytuł pracy: bambi robi z Makiem co chce


 

WYRÓŻNIENIE

Efektywność i kreatywność - eventy brandowe (B2C) -Press & PR event

Imagine Nation

Klient: L'Oreal Paris

Marka: Vichy

Tytuł pracy: Vichy Integrative Center


 

WYRÓŻNIENIE

Efektywność i kreatywność - eventy brandowe (B2C) - Press & PR event

Endorfina Events

Klient: Maybelline New York

Marka: Maybelline New York

Tytuł pracy: Kierunek: premiera kolekcji Maybelline New York


 

NAGRODA GŁÓWNA

Efektywność i kreatywność - Eventy brandowe (B2C) - Press & PR event

Imagine Nation

Klient: Paprocki Brzozowski

Tytuł pracy: Pokaz kolekcji „Menu” duetu Paprocki Brzozowski


 

WYRÓŻNIENIE

Efektywność i kreatywność - Wydarzenie CSR / ESG - Działania eventowe w ramach CSR marek

Imagine Nation

Klient: L'Oreal Paris

Marka: L'Oreal Paris

Tytuł pracy: L'Oreal Paris - Stand Up – Sprzeciw się molestowaniu w miejscach publicznych.


 

WYRÓŻNIENIE

Craft - Scenografia

180heartbeats + JUNG v. MATT

Klient: Google

Marka: Google Pixel 8A

Tytuł pracy: Google Pixel Funfair - launch Google Pixel 8A


 

NAGRODA GŁÓWNA w kategorii Craft - Scenografia

El Padre

Klient: McDonald's Polska

Tytuł pracy: McDonald’s


 

Grand Prix

Endorfina Events

McDonald's Polska

Tytuł pracy: bambi robi z Makiem co chce

 

 

Masz pytania? Skontaktuj się z nami: 

ZGŁOSZENIE:

3190 PLN NETTO

 

 

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

EMMA AWARDS '24

NA SKRÓTY

EVA -Event Visionary Awards  - konkurs doceni w eventach zarówno strategiczne podejście do budowania, wzmacniania i promocji marki, jak również kunszt i kreatywność ich realizacji. Zauważymy także innowacje oraz zasługujący na wyróżnienie kraft.

ORGANIZATOR

Copyright @ 2025 EVA | Polityka prywatności
Realizacja:
Wytwórnia Marketingu dla VFP Communications Ltd Sp. z o.o.
VFP Communications Ltd. Sp. z o.o.ul. Idzikowskiego 16, 00-710 Warszawa tel.: 22 514 65 00;

Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

numer KRS 0000038991;  NIP: 587-020-04-12;

Wysokość kapitału zakładowego 180 000 zł